Rabu, 29 Disember 2010

balik kampung!

ai n assalamualikum..
arie nie aku nk wat post about balik kampung..
klu x, aku x balik kampung sbb sepupu aku x balik n keta tok aku accident..
pastu mk aku ajak tok aku duk umah aku..
so tok aku pown duk la umah aku..
pastu, dlm beberapa minggu, adew kenduri kat kuala nerang..
lgpown umah tok aku kat kuala nerang..
so, kami pown p la kenduri tuh.. 
lps p kenduri tuh, kami pown p la umah tok aku tuh, sbb adek beradik abah aku tuh nk p umah tok aku.. 
umi : nk duk umah tok x?
aku : nth lew..
umi aku pown ajak la p kedai sbb nk beli baju..
sbb takut aku nk duk umah tok aku..
last2, aku pown duk la umah tok aku tuh..
best giler! sbb kan tok aku bkak kedai mkn, n aku bleyh la order makanan free.. :)
pastu, mak aku mai duk umah tok aku pada keesokan arie..
aku pown eppi la.. pastu tok aku wat lauk ayam masak merah..
sdp giler! pada keesokan arie tuh, maser pagi tuh aku nk balik daa..
pastu tok aku wat koew teow kat aku.. apalagi, best la aku..
yela kan aku nie ska mkn koew teow.. :D
lps breakfast, tok aku nk p kedai jap... so kami pown p la kedai..
lps shopping, kami pown pegi la balik umah tok aku tuh..
pastu ambil  beg.. pastu terus balik... tp kami x balik umah, kami p telco n post makngah aku sbb adew keja.. masew aku sampai ctuh, best giler! adew jual henpon, adew wat cyber cafe n mcm2..
yg cyber cafe tuh bkan mkngah aku yg buat, tp ader owang sewa..
depa wat jual henpon, men PS2 n computer..
tp aku x men PS2 n computer kat ctu sbb aku malu..
lgpown ader ramaii owang kat ctu.. huhu..
kami duk kat ctu dlm 2 jam kowt.. lamer tau! 
lps abis wat keja, kami p office mk aku lak, adew keja..
pastu, beli KFC.. sdp! rugi sapew yg x mkn KFC tau!
erm, bye! lgpown daa banyak nie.. aku rasew post nie la yg plg panjang.. bye!
follow me if you want to