Khamis, 9 Disember 2010

cuti2 !

ai n assalamualaikum..
arie nie aku nk citer psl cuti2 tahun dpn..
tahun dpn dah tau nk p aner tp bulan nie x tau pown nk p aner.. :(
kami p penang je larhh.. klu x family aku nk KL naik kapal terbang..
pastuu x jd.. daa la aku nk beli beg Roxy kat saner..
erm.. untk pembaaca, korang ader tau x kat maner butik Roxy selain kat KL??
maybe ader kat KL jerww.. :( x best la..
aku daa la duk kat Sg. Petani kedah.. dah la nk p KL berjam-jam nk sampai..
aahhhhh!!! aku sepatutnya beli beg apeww!!! 


eh, cowi ek untk para pembaca, aku tersilap topik..
heheh.. k, aku akan mulakan citer psl nk p bercuti tahun dpn..
mk aku kater, tahun dpn nie family aku p Singapore or p Langkawi..





mintak2 laa family aku p Singapore...
sbb langkawi tuh family aku p berkali-kali daahh
lgpown family aku tinggal kat langkawi maser aku kecik2 dlu..
rumah kami kat ctu dlu... aku ska ngat duk langkawi dlu tuh..
disebabkan aku x der kwn, aku kena lerr kwn ngan monkey 




huhu.. comeii nyer kwn lamer aku nie.. :D
tp x comeii yg **** dier tuh..
erm.. k lah!
bubyeh!
follow me if you want to