Selasa, 8 Mac 2011

must study!

 ai n assalamualaikum..
must study nk tau x nper kene study banyk
study study study by mizlizbet


sbb daa nk masuk peperiksaan... alahaii.. mls nyer..
daa la x larat lg niey.. babah lak masuk hospital...
tp bkan nyer aku nk citer pasal must study  tu jew, tp, aku nk citer psl BI paper 2..
kan BI paper 2 kene wat ayat n karangan... pastu ader laa gambar pasal competition dkt section c kowt kan, pastu aku tulis la the competition is so gay 
gay tuh ader banyak maksud.. maksud dier riang,ria,meriah n more
nape x cayer ke maksud yg aku bg tuh kalu x caye, tengok dictionary..
mesti ader.. tp, masalahnya, aku takut bahasa tuh x diterima cekgu..
n td tuh lps cekgu tuh check aku punyea paper, dier tanyer sape Alifatul Thaqifah a.k.a Iffa 
yg tu la yg aku takut.. aku takut dpt C or D..
TAKUT TAKUT 
Scared by Sarah_x.
harap2 lew aku dpt A 
untuk umat2 islam, marilah kita sama2 berdoa kepada Allah supaya aku dpt A dlm BI... tolonglah.. jika engkau tolong doakan kepadaku, mungkin anda akan mendapat pahala... untk sapa2 yg tolong doakan aku, aku akan doakan kepada engkau supaya mendapat petunjuk, mendapat rahmat Allah, jauhi dari azab api neraka, panjang umur, tidak diganggu oleh syaitan yg jahat terlampau n more...amin...

follow me if you want to