Jumaat, 11 Mac 2011

ular dkt rumah?!

ai n assalamualaikum...
arie nie aku nk wat post  about ular dkt umah aku..
ular tuh bkannye aku bela tau 
tp, dier yg dtg kat umah aku..
sebenarnye citer dier mcm nie,
pada suatu hari, burung2 pun bernyanyi pastu, maser mk aku masak dkt dapur, mak aku ternampak ulat  ular dkt luar rumah.. 
pastu mk aku pown cpt2 la tutup pintu n tingkap
pastu, mk aku bagitau la aku yg ader ular dkt luar rumah..
pastu kitorang pown pegi la tengok ular tuh.. (tengok dkt tingkap)
berpeluh aku dibuatnya.. 
shock by Philthy Flicks
pastu aku pown pegi la bagitau ayah aku..
pastu ayah aku bkak air bg kena dier
pastu dier pown lari..
ayah aku jd pown jd la heroe..
Real super heroes at work by Mr Andrew Murray
nampak x ayah aku kat atas 
ayah aku yg baju  hitam tuh.. 
pastu, ayah aku kater dier mkn belalang, katak  n more..
tp ular tuh cute  sbb dier kecik jer tp panjang..
kalu aku kan, aku bunuh ular tuh n amik kulit dier buat beg (tipu jer) or  call police...




follow me if you want to