Jumaat, 21 Januari 2011

nak! nak! nak!

ai n assalamualaikum..
arie nie aku nk citer pasal nak! nak! nak! 
korang nk tau x aper yg saye nak! nak! nak! tuh?
yg aku nak tuh ialah....  Ferret!
korang nk tau x aper binatang Ferret tuh?
tengok gambar kat bwh nie..




comeii kan?
aku nk binatang nie sbb commel..
aku x nk bela kucing sbb mk aku x bg.. :(
so, aku pown nk la bela Ferret tuh.. hihihi..
lgpown Ferret tuh from oversea.. 
yela.. asyik2 bela binatang dkt malaysia jerr..
cemuss la.. :P
tp binatang nie mahal lah.. harga dier sebanyak RM 850.00
n kedai binatang kat malaysia x der binatang nie..
kena cari kat internet...
kalu ader pown mesti kat KL lah, Selangor lah..
i hope org yg bkak kedai haiwan ader ferret n dkt ngan kedah..
please.. aku nk ngat.. kalu beli kat internet mesti sampai lambat..
aku taip takat nie jelah.. bye!

follow me if you want to