Selasa, 1 Februari 2011

hantu dlm toilet?!

ai n assalamualaikum...
arie nie aku nk citer psal hantu dlm toilet


pada suatu hri maser hri jumaat mlam kan, aku n family tengok la citer Raja Lawak 
2011 tuh..
pastu, maser pkul 10 lebiyh, aku nk pegi mandi la..
pastu aku pown nyanyi la sket n ambil benda yg patut...
paasssstttuuuu,maser aku kat depan toilet,
aku dengaq bunyi 'hikhikhik'.. 
pastu aku pown larie la
pastu aku abaq kat ayah aku yg aku dengaq bunyi 'hikhikhikhik' tuh..
aku ingatkan tikus so aku abaq la kat ayah aku..
pastu ayah aku kater mane aderw tikus bunyi 'hikhikhikhik' ..
pastu aku pkir lak.. tikus ker HANTU..
pastu aku pown suruh la ayah aku pegi tengok.
maser ayah aku pegi tengok kat toilet kan,
ayah aku katerrrrr .......................................................................................
paip x tutup lah.. paip kat toilet aku tuh mcm kat toilet shopping complex..
pastu dier bocor, bunyi la mcm 'hikhikhikhik' tuh..
lega aku.. aku nie dah la bergeletar.. 
nasib.. 
bye!          happy chinese new year~


follow me if you want to